Piagam Perkhidmatan

Piagam Perkhidmatan Kami,
Melebihi Jangkaan

Bagi memangku visi, misi dan objektif kami, PUNB telah menggariskan Piagam Khidmat Pelanggan bagi memandu setiap pekerja ke arah mencapai tahap kecemerlangan dalam perkhidmatan pelanggan. Piagam ini diharap dapat membimbing kami ke arah teras penyampaian perkhidmatan terbaik kami kepada setiap pelanggan.

SKROL UNTUK MAKLUMAT LANJUT

Janji Kami

Perkhidmatan Kami

Komitmen terhadap Kepuasan Pelanggan

Saluran Aduan

Kami menghargai semua aduan yang diterima. Setiap aduan akan kami pastikan semua dilayan secara persendirian dan berpandukan fakta.

Masa tindak balas akan bergantung kepada kerumitan setiap kes.

Pengurusan Permohonan, Pengeluaran dan Pembayaran

  • Proses permohonan: dalam masa 60 hari bekerja dari tarikh penerimaan pelan perniagaan
  • Pengeluaran pembiayaan: dalam masa 45 hari bekerja (selepas diluluskan)
  • Pembayaran kepada pembekal: dalam masa 30 hari selepas penerimaan invois

Beritahu Kami Apa yang Anda Fikirkan

Kami akan memastikan kemudahan pihak anda sentiasa lancar untuk menghubungi kami serta mendapatkan maklumat tentang produk dan perkhidmatan kami.

Kami komited dalam menyampaikan perkhidmatan yang berkualiti. Oleh itu, kami ingin tahu pendapat anda untuk lebih maju.

PUNB: Your Reliable Partner in Growth

01Our Reliability

Adalah tanggungjawab kami untuk mengalukan kehadiran lawatan anda sama ada di pejabat atau di tapak pameran pada setiap masa

Janji temu dengan anda adalah keutamaan kami. Untuk setiap janji temu yang dibuat, setiap pegawai kami akan sentiasa menepati masa untuk berjumpa dengan anda

Sekiranya sebarang sistem kami tergendala atas sebarang akibat teknikal, kami akan cuba sedaya upaya untuk ianya dikembalikan secepat mungkin demi memastikan perniagaan dapat diteruskan dengan lancar seperti sediakala

02Our Premises

Adalah tanggungjawab kami memastikan premis kami sentiasa dalam keadaan bersih dan tersusun.

03Our Hope

Kami bekerja berpandukan kepada polisi dan prosedur, oleh itu diharap para pelanggan dapat memahami dan mematuhi pada terma dan syarat kami bagi mengelakkan sebarang ketidakpuasan hati atau salah faham.

Kami Menghargai Maklum Balas Anda!

    Soalan 1

    Pengalaman Keseluruhan:

    Bagaimanakah anda menilai pengalaman keseluruhan anda di laman sesawang kami?

    Soalan 2

    Pencarian Maklumat:

    Adakah mudah untuk mencari maklumat yang anda cari?

    Soalan 3

    Bahagian Bantuan:

    Bahagian mana pada laman sesawang kami yang paling membantu anda?

    Soalan 4

    Jangkaan Laman Sesawang:

    Adakah laman sesawang kami memenuhi jangkaan anda?

    Soalan 5

    Kebarangkalian untuk Kembali:

    Adakah anda akan kembali ke laman sesawang kami pada masa hadapan?